<
Viszlát ZiU!
Info

A BKV trolibuszparkja -a vállalat többi ágazatához hasonlóan- elöregedett. A kivonás előtt a járműpark kétharmada 20 évesnél öregebb jármű volt, a most kivont szovjet trolik átlagéletkora több mint 30

>

Kép leírása

A BKV trolibuszparkja -a vállalat többi ágazatához hasonlóan- elöregedett. A kivonás előtt a járműpark kétharmada 20 évesnél öregebb jármű volt, a most kivont szovjet trolik átlagéletkora több mint 30

Sorozat leírása

2012. december 31-én került kivonásra a BKV legöregebb szolgálatban lévő gumikerekű tömegközlekedési járműve, a ZiU-9-es szovjet trolibusz. A budapesti tömegközlekedési vállalat elöregedett eszközei azon túl, hogy már-már élő múzeumként működtek, egész egyszerűen konzerválták a rendszerváltás előtti Budapest hangulatát. A hosszúra nyúlt, évtizedekig húzódó, lassú fejlesztések miatt még 2012-ben is közlekedő öreg trolik, számos helyen 30 éve változatlan "tereken" haladva végig akaratlanul is megidézték a Kádár rendszer vizuális élményét.

Sorozat képei

Veteránok a Kőbányai buszgarázsban
A hetvenes évek
Hárommillió
Vaskor
Délutáni csúcs
Hungaroszaurusz
Csapatkivonás
Szocialista internacionalista
Lejárt az idő
Búcsúzunk tőled Iván

Hozzászólások

Econtest by Eox