<
Konduktív metódus
Info

Dr. Pető András az 1940-es években hozta létre a központi idegrendszeri károsodás következtében mozgássérült személyek helyreállítását célzó konduktív pedagógiai rendszert, amelyet az általa vezetett intézet alkalmazott először. Az orvos-gyógypedagógus alapgondolata az, hogy idegrendszerünk a károsodások ellenére is rendelkezik tartalékokkal, új kapcsolatok kiépülésének lehetőségével, s ezek a tanulási-tanítási folyamat megfelelő vezérlésével mozgósíthatók. A konduktív pedagógia egyik legfontosabb célkitűzése az, hogy tanulni tanítson, azaz a tanulási képességeket fejlessze.

>

Sorozat leírása

Dr. Pető András az 1940-es években hozta létre a központi idegrendszeri károsodás következtében mozgássérült személyek helyreállítását célzó konduktív pedagógiai rendszert, amelyet az általa vezetett intézet alkalmazott először. Az orvos-gyógypedagógus alapgondolata az, hogy idegrendszerünk a károsodások ellenére is rendelkezik tartalékokkal, új kapcsolatok kiépülésének lehetőségével, s ezek a tanulási-tanítási folyamat megfelelő vezérlésével mozgósíthatók. A konduktív pedagógia egyik legfontosabb célkitűzése az, hogy tanulni tanítson, azaz a tanulási képességeket fejlessze.

Sorozat képei

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

Hozzászólások

Econtest by Eox