Úgy ahogy harminc éve, a föld alatt

<
Úgy ahogy harminc éve, a föld alatt
Info

Ma a 3-as vonalon EV3 és 81-es típusú, végletekig elavult orosz szerelvények közlekednek. A javításra szoruló, kivont járművek miatt előfordul, hogy már a csúcsidőre sem jut elegendő szerelvény.

>

Kép leírása

Ma a 3-as vonalon EV3 és 81-es típusú, végletekig elavult orosz szerelvények közlekednek. A javításra szoruló, kivont járművek miatt előfordul, hogy már a csúcsidőre sem jut elegendő szerelvény.

Sorozat leírása

A hármas metró építése 1970-ben kezdődött a budapesti közlekedési hálózat legnagyobb kapacitású, földalatti vonalainak részeként. A Kőbánya-Kispest Újpest-Központ között közlekedő kocsik összesen húsz állomást érintenek, a pályák hossza csaknem tizenhét kilométer, naponta pedig átlagosan félmillió embert szállítanak. A mára majdnem teljesen leamortizálódott szerelvényeket az utóbbi évtizedekben egyetlen városvezető sem újíttatta fel, ahogy az alagútrendszert és a sínpályákat sem. A mostani, várhatóan még idén kezdődő rekonstrukció előtti állapotok egy harminc évvel ezelőtti világot idéznek. A felvételek a BKV Kőér Utcai Járműtelepén és a 3-as metró állomásain, alagútrendszerében készültek 2014-ben.

Sorozat képei

01
02
03
04
05
06
07
08
09
10

Hozzászólások

Econtest by Eox