









Category: 04. Emberábrázolás – portré (sorozat)
Lehetetlen volt nem észrevenni, hogy idén minden második ember Ray-Ban napszemüveget vagy annak a koppintását hordja a Szigeten. A szemüvegek egy részét repiajándékként osztogatták a fesztiválra kitelepült cégek, a másikat otthonról hozták magukkal a látogatók. A klasszikus hipszterszemüvegek különféle színekben pompáznak, de a látszólagos nagy különbözőség ellenére tulajdonképpen tök ugyanolyanok. Erre az egyszerre sokszínű és monoton őrületre szerettem volna felhívni a figyelmet, ezért készítettem ezt a 200 képből álló sorozatot, amiből egy válogatás látható a pályázatomban.
01_02_52_ml_130809_182
Category: 04. Emberábrázolás – portré (sorozat)
Lehetetlen volt nem észrevenni, hogy idén minden második ember Ray-Ban napszemüveget vagy annak a koppintását hordja a Szigeten. A szemüvegek egy részét repiajándékként osztogatták a fesztiválra kitelepült cégek, a másikat otthonról hozták magukkal a látogatók. A klasszikus hipszterszemüvegek különféle színekben pompáznak, de a látszólagos nagy különbözőség ellenére tulajdonképpen tök ugyanolyanok. Erre az egyszerre sokszínű és monoton őrületre szerettem volna felhívni a figyelmet, ezért készítettem ezt a 200 képből álló sorozatot, amiből egy válogatás látható a pályázatomban.
02_01_51_ml_130809_167
Category: 04. Emberábrázolás – portré (sorozat)
Lehetetlen volt nem észrevenni, hogy idén minden második ember Ray-Ban napszemüveget vagy annak a koppintását hordja a Szigeten. A szemüvegek egy részét repiajándékként osztogatták a fesztiválra kitelepült cégek, a másikat otthonról hozták magukkal a látogatók. A klasszikus hipszterszemüvegek különféle színekben pompáznak, de a látszólagos nagy különbözőség ellenére tulajdonképpen tök ugyanolyanok. Erre az egyszerre sokszínű és monoton őrületre szerettem volna felhívni a figyelmet, ezért készítettem ezt a 200 képből álló sorozatot, amiből egy válogatás látható a pályázatomban.
03 03 53 ml 130809 190
Category: 04. Emberábrázolás – portré (sorozat)
Lehetetlen volt nem észrevenni, hogy idén minden második ember Ray-Ban napszemüveget vagy annak a koppintását hordja a Szigeten. A szemüvegek egy részét repiajándékként osztogatták a fesztiválra kitelepült cégek, a másikat otthonról hozták magukkal a látogatók. A klasszikus hipszterszemüvegek különféle színekben pompáznak, de a látszólagos nagy különbözőség ellenére tulajdonképpen tök ugyanolyanok. Erre az egyszerre sokszínű és monoton őrületre szerettem volna felhívni a figyelmet, ezért készítettem ezt a 200 képből álló sorozatot, amiből egy válogatás látható a pályázatomban.
04 04 54 ml 130809 191
Category: 04. Emberábrázolás – portré (sorozat)
Lehetetlen volt nem észrevenni, hogy idén minden második ember Ray-Ban napszemüveget vagy annak a koppintását hordja a Szigeten. A szemüvegek egy részét repiajándékként osztogatták a fesztiválra kitelepült cégek, a másikat otthonról hozták magukkal a látogatók. A klasszikus hipszterszemüvegek különféle színekben pompáznak, de a látszólagos nagy különbözőség ellenére tulajdonképpen tök ugyanolyanok. Erre az egyszerre sokszínű és monoton őrületre szerettem volna felhívni a figyelmet, ezért készítettem ezt a 200 képből álló sorozatot, amiből egy válogatás látható a pályázatomban.
05 05 55 ml 130809 197
Category: 04. Emberábrázolás – portré (sorozat)
Lehetetlen volt nem észrevenni, hogy idén minden második ember Ray-Ban napszemüveget vagy annak a koppintását hordja a Szigeten. A szemüvegek egy részét repiajándékként osztogatták a fesztiválra kitelepült cégek, a másikat otthonról hozták magukkal a látogatók. A klasszikus hipszterszemüvegek különféle színekben pompáznak, de a látszólagos nagy különbözőség ellenére tulajdonképpen tök ugyanolyanok. Erre az egyszerre sokszínű és monoton őrületre szerettem volna felhívni a figyelmet, ezért készítettem ezt a 200 képből álló sorozatot, amiből egy válogatás látható a pályázatomban.
06 06 56 ml 130809 222
Category: 04. Emberábrázolás – portré (sorozat)
Lehetetlen volt nem észrevenni, hogy idén minden második ember Ray-Ban napszemüveget vagy annak a koppintását hordja a Szigeten. A szemüvegek egy részét repiajándékként osztogatták a fesztiválra kitelepült cégek, a másikat otthonról hozták magukkal a látogatók. A klasszikus hipszterszemüvegek különféle színekben pompáznak, de a látszólagos nagy különbözőség ellenére tulajdonképpen tök ugyanolyanok. Erre az egyszerre sokszínű és monoton őrületre szerettem volna felhívni a figyelmet, ezért készítettem ezt a 200 képből álló sorozatot, amiből egy válogatás látható a pályázatomban.
07 07 57 ml 130809 265
Category: 04. Emberábrázolás – portré (sorozat)
Lehetetlen volt nem észrevenni, hogy idén minden második ember Ray-Ban napszemüveget vagy annak a koppintását hordja a Szigeten. A szemüvegek egy részét repiajándékként osztogatták a fesztiválra kitelepült cégek, a másikat otthonról hozták magukkal a látogatók. A klasszikus hipszterszemüvegek különféle színekben pompáznak, de a látszólagos nagy különbözőség ellenére tulajdonképpen tök ugyanolyanok. Erre az egyszerre sokszínű és monoton őrületre szerettem volna felhívni a figyelmet, ezért készítettem ezt a 200 képből álló sorozatot, amiből egy válogatás látható a pályázatomban.
08 08 58 ml 130809 299
Category: 04. Emberábrázolás – portré (sorozat)
Lehetetlen volt nem észrevenni, hogy idén minden második ember Ray-Ban napszemüveget vagy annak a koppintását hordja a Szigeten. A szemüvegek egy részét repiajándékként osztogatták a fesztiválra kitelepült cégek, a másikat otthonról hozták magukkal a látogatók. A klasszikus hipszterszemüvegek különféle színekben pompáznak, de a látszólagos nagy különbözőség ellenére tulajdonképpen tök ugyanolyanok. Erre az egyszerre sokszínű és monoton őrületre szerettem volna felhívni a figyelmet, ezért készítettem ezt a 200 képből álló sorozatot, amiből egy válogatás látható a pályázatomban.
09 09 59 ml 130809 282
Category: 04. Emberábrázolás – portré (sorozat)
Lehetetlen volt nem észrevenni, hogy idén minden második ember Ray-Ban napszemüveget vagy annak a koppintását hordja a Szigeten. A szemüvegek egy részét repiajándékként osztogatták a fesztiválra kitelepült cégek, a másikat otthonról hozták magukkal a látogatók. A klasszikus hipszterszemüvegek különféle színekben pompáznak, de a látszólagos nagy különbözőség ellenére tulajdonképpen tök ugyanolyanok. Erre az egyszerre sokszínű és monoton őrületre szerettem volna felhívni a figyelmet, ezért készítettem ezt a 200 képből álló sorozatot, amiből egy válogatás látható a pályázatomban.
10 10 60 ml 130809 304