Pictures
Y generació 01
Y generació 02
Y generació 03
Y generació 04
Y generació 05
Y generació 06
Y generació 07
Y generació 08
Y generació 09
Info

Category: 12. Társadalomábrázolás, dokumentarista fotográfia (sorozat)

Budapesten az elmúlt években megjelent egy 16-30-as éveiket élő fiatalokból álló réteg akik közösségi törekvéseikkel próbálják élhetőbbé tenni a nagyvárost.Pezsgő társasági élet jellemzi ezt a trendi szubkultúrát,melynek központjai a város romkocsmái, közterei. Fesztiváljaik ,bolondos felhívásaik ezreket mozgatnak meg és törik meg a csendet az unalmas fővárosban.Sokszor nevezik Y generációnak ezt fogyasztói piacon már önállóan gondolkodó,céltudatos réteget akik próbálnak boldogulni a magyar gazdaság adta nehézségek sűrűjében.Végül legtöbbször csak a közös buli marad valamelyik romkocsmában...
Y generació 01

Category: 12. Társadalomábrázolás, dokumentarista fotográfia (sorozat)

Budapesten az elmúlt években megjelent egy 16-30-as éveiket élő fiatalokból álló réteg akik közösségi törekvéseikkel próbálják élhetőbbé tenni a nagyvárost.Pezsgő társasági élet jellemzi ezt a trendi szubkultúrát,melynek központjai a város romkocsmái, közterei. Fesztiváljaik ,bolondos felhívásaik ezreket mozgatnak meg és törik meg a csendet az unalmas fővárosban.Sokszor nevezik Y generációnak ezt fogyasztói piacon már önállóan gondolkodó,céltudatos réteget akik próbálnak boldogulni a magyar gazdaság adta nehézségek sűrűjében.Végül legtöbbször csak a közös buli marad valamelyik romkocsmában...
Y generació 02

Category: 12. Társadalomábrázolás, dokumentarista fotográfia (sorozat)

Budapesten az elmúlt években megjelent egy 16-30-as éveiket élő fiatalokból álló réteg akik közösségi törekvéseikkel próbálják élhetőbbé tenni a nagyvárost.Pezsgő társasági élet jellemzi ezt a trendi szubkultúrát,melynek központjai a város romkocsmái, közterei. Fesztiváljaik ,bolondos felhívásaik ezreket mozgatnak meg és törik meg a csendet az unalmas fővárosban.Sokszor nevezik Y generációnak ezt fogyasztói piacon már önállóan gondolkodó,céltudatos réteget akik próbálnak boldogulni a magyar gazdaság adta nehézségek sűrűjében.Végül legtöbbször csak a közös buli marad valamelyik romkocsmában...
Y generació 03

Category: 12. Társadalomábrázolás, dokumentarista fotográfia (sorozat)

Budapesten az elmúlt években megjelent egy 16-30-as éveiket élő fiatalokból álló réteg akik közösségi törekvéseikkel próbálják élhetőbbé tenni a nagyvárost.Pezsgő társasági élet jellemzi ezt a trendi szubkultúrát,melynek központjai a város romkocsmái, közterei. Fesztiváljaik ,bolondos felhívásaik ezreket mozgatnak meg és törik meg a csendet az unalmas fővárosban.Sokszor nevezik Y generációnak ezt fogyasztói piacon már önállóan gondolkodó,céltudatos réteget akik próbálnak boldogulni a magyar gazdaság adta nehézségek sűrűjében.Végül legtöbbször csak a közös buli marad valamelyik romkocsmában...
Y generació 04

Category: 12. Társadalomábrázolás, dokumentarista fotográfia (sorozat)

Budapesten az elmúlt években megjelent egy 16-30-as éveiket élő fiatalokból álló réteg akik közösségi törekvéseikkel próbálják élhetőbbé tenni a nagyvárost.Pezsgő társasági élet jellemzi ezt a trendi szubkultúrát,melynek központjai a város romkocsmái, közterei. Fesztiváljaik ,bolondos felhívásaik ezreket mozgatnak meg és törik meg a csendet az unalmas fővárosban.Sokszor nevezik Y generációnak ezt fogyasztói piacon már önállóan gondolkodó,céltudatos réteget akik próbálnak boldogulni a magyar gazdaság adta nehézségek sűrűjében.Végül legtöbbször csak a közös buli marad valamelyik romkocsmában...
Y generació 05

Category: 12. Társadalomábrázolás, dokumentarista fotográfia (sorozat)

Budapesten az elmúlt években megjelent egy 16-30-as éveiket élő fiatalokból álló réteg akik közösségi törekvéseikkel próbálják élhetőbbé tenni a nagyvárost.Pezsgő társasági élet jellemzi ezt a trendi szubkultúrát,melynek központjai a város romkocsmái, közterei. Fesztiváljaik ,bolondos felhívásaik ezreket mozgatnak meg és törik meg a csendet az unalmas fővárosban.Sokszor nevezik Y generációnak ezt fogyasztói piacon már önállóan gondolkodó,céltudatos réteget akik próbálnak boldogulni a magyar gazdaság adta nehézségek sűrűjében.Végül legtöbbször csak a közös buli marad valamelyik romkocsmában...
Y generació 06

Category: 12. Társadalomábrázolás, dokumentarista fotográfia (sorozat)

Budapesten az elmúlt években megjelent egy 16-30-as éveiket élő fiatalokból álló réteg akik közösségi törekvéseikkel próbálják élhetőbbé tenni a nagyvárost.Pezsgő társasági élet jellemzi ezt a trendi szubkultúrát,melynek központjai a város romkocsmái, közterei. Fesztiváljaik ,bolondos felhívásaik ezreket mozgatnak meg és törik meg a csendet az unalmas fővárosban.Sokszor nevezik Y generációnak ezt fogyasztói piacon már önállóan gondolkodó,céltudatos réteget akik próbálnak boldogulni a magyar gazdaság adta nehézségek sűrűjében.Végül legtöbbször csak a közös buli marad valamelyik romkocsmában...
Y generació 07

Category: 12. Társadalomábrázolás, dokumentarista fotográfia (sorozat)

Budapesten az elmúlt években megjelent egy 16-30-as éveiket élő fiatalokból álló réteg akik közösségi törekvéseikkel próbálják élhetőbbé tenni a nagyvárost.Pezsgő társasági élet jellemzi ezt a trendi szubkultúrát,melynek központjai a város romkocsmái, közterei. Fesztiváljaik ,bolondos felhívásaik ezreket mozgatnak meg és törik meg a csendet az unalmas fővárosban.Sokszor nevezik Y generációnak ezt fogyasztói piacon már önállóan gondolkodó,céltudatos réteget akik próbálnak boldogulni a magyar gazdaság adta nehézségek sűrűjében.Végül legtöbbször csak a közös buli marad valamelyik romkocsmában...
Y generació 08

Category: 12. Társadalomábrázolás, dokumentarista fotográfia (sorozat)

Budapesten az elmúlt években megjelent egy 16-30-as éveiket élő fiatalokból álló réteg akik közösségi törekvéseikkel próbálják élhetőbbé tenni a nagyvárost.Pezsgő társasági élet jellemzi ezt a trendi szubkultúrát,melynek központjai a város romkocsmái, közterei. Fesztiváljaik ,bolondos felhívásaik ezreket mozgatnak meg és törik meg a csendet az unalmas fővárosban.Sokszor nevezik Y generációnak ezt fogyasztói piacon már önállóan gondolkodó,céltudatos réteget akik próbálnak boldogulni a magyar gazdaság adta nehézségek sűrűjében.Végül legtöbbször csak a közös buli marad valamelyik romkocsmában...
Y generació 09