Képek
Schilling Árpád az előkészítő táborban
Az első improvizációk
A játszóhely kitakarítása
Először színpadon
Az első közönség
Próba a Trafóban
A drámaóra
A pap és a papnő
Látogatás a Nemzetiben
Premier után
Info

Kategória: 06. Művészet (sorozat)

2011-ben a Krétakör "Krízis" címen egy háromtagú család történetét elmesélő trilógia létrehozásába fogott. A harmadik felvonás, a "Papnő" című színházi előadás a megcsömörlött színésznőből drámatanárrá lett édesanya kálváriája. Az ábrázolt történet drámaisága ellenére a mű elkészítésének folyamata kooperációs sikertörténet. A darab főszereplői professzionális színészek és színházi tapasztalattal nem rendelkező erdélyi magyar fiatalok voltak. Különböző közösségekből érkeztek: nagyvárosból, árvaházból, cigánytelepről. A Schilling Árpád által rendezett előadást nagy sikerrel mutatta be a Trafó.
Schilling Árpád az előkészítő táborban
Schilling Árpád, rendező csapózik az előadáshoz készülő filmfelvételekhez Angyaloson, az előkészítő tábor helyszínén.

Kategória: 06. Művészet (sorozat)

2011-ben a Krétakör "Krízis" címen egy háromtagú család történetét elmesélő trilógia létrehozásába fogott. A harmadik felvonás, a "Papnő" című színházi előadás a megcsömörlött színésznőből drámatanárrá lett édesanya kálváriája. Az ábrázolt történet drámaisága ellenére a mű elkészítésének folyamata kooperációs sikertörténet. A darab főszereplői professzionális színészek és színházi tapasztalattal nem rendelkező erdélyi magyar fiatalok voltak. Különböző közösségekből érkeztek: nagyvárosból, árvaházból, cigánytelepről. A Schilling Árpád által rendezett előadást nagy sikerrel mutatta be a Trafó.
Az első improvizációk
A táborban a fiatalok saját improvizációk alapján készítettek jeleneteket, melyeket később beépítettek az előadásba. A tábort egy erdélyi színház, az Osonó Színházműhely tagjai vezették.

Kategória: 06. Művészet (sorozat)

2011-ben a Krétakör "Krízis" címen egy háromtagú család történetét elmesélő trilógia létrehozásába fogott. A harmadik felvonás, a "Papnő" című színházi előadás a megcsömörlött színésznőből drámatanárrá lett édesanya kálváriája. Az ábrázolt történet drámaisága ellenére a mű elkészítésének folyamata kooperációs sikertörténet. A darab főszereplői professzionális színészek és színházi tapasztalattal nem rendelkező erdélyi magyar fiatalok voltak. Különböző közösségekből érkeztek: nagyvárosból, árvaházból, cigánytelepről. A Schilling Árpád által rendezett előadást nagy sikerrel mutatta be a Trafó.
A játszóhely kitakarítása
A próbáknak helyszínt adó közösségi házat először ki kellett takarítani a birtokbavételhez. A munkából az anyát játszó Sárosdi Lilla színésznő is kivette a részét.

Kategória: 06. Művészet (sorozat)

2011-ben a Krétakör "Krízis" címen egy háromtagú család történetét elmesélő trilógia létrehozásába fogott. A harmadik felvonás, a "Papnő" című színházi előadás a megcsömörlött színésznőből drámatanárrá lett édesanya kálváriája. Az ábrázolt történet drámaisága ellenére a mű elkészítésének folyamata kooperációs sikertörténet. A darab főszereplői professzionális színészek és színházi tapasztalattal nem rendelkező erdélyi magyar fiatalok voltak. Különböző közösségekből érkeztek: nagyvárosból, árvaházból, cigánytelepről. A Schilling Árpád által rendezett előadást nagy sikerrel mutatta be a Trafó.
Először színpadon
Az első próbák, improvizációk egyike az angyalosi közösségi házban. A fiataloknak majd egy falusi osztályt kell eljátszaniuk a darabban.

Kategória: 06. Művészet (sorozat)

2011-ben a Krétakör "Krízis" címen egy háromtagú család történetét elmesélő trilógia létrehozásába fogott. A harmadik felvonás, a "Papnő" című színházi előadás a megcsömörlött színésznőből drámatanárrá lett édesanya kálváriája. Az ábrázolt történet drámaisága ellenére a mű elkészítésének folyamata kooperációs sikertörténet. A darab főszereplői professzionális színészek és színházi tapasztalattal nem rendelkező erdélyi magyar fiatalok voltak. Különböző közösségekből érkeztek: nagyvárosból, árvaházból, cigánytelepről. A Schilling Árpád által rendezett előadást nagy sikerrel mutatta be a Trafó.
Az első közönség
A tábor során az angyalosiak voltak az első közönség.

Kategória: 06. Művészet (sorozat)

2011-ben a Krétakör "Krízis" címen egy háromtagú család történetét elmesélő trilógia létrehozásába fogott. A harmadik felvonás, a "Papnő" című színházi előadás a megcsömörlött színésznőből drámatanárrá lett édesanya kálváriája. Az ábrázolt történet drámaisága ellenére a mű elkészítésének folyamata kooperációs sikertörténet. A darab főszereplői professzionális színészek és színházi tapasztalattal nem rendelkező erdélyi magyar fiatalok voltak. Különböző közösségekből érkeztek: nagyvárosból, árvaházból, cigánytelepről. A Schilling Árpád által rendezett előadást nagy sikerrel mutatta be a Trafó.
Próba a Trafóban
A tábor után már Budapesten próbálnak a Trafóban. Terhes Sándor testnevelő tanári szerepben futtatja a résztvevő fiatalokat.

Kategória: 06. Művészet (sorozat)

2011-ben a Krétakör "Krízis" címen egy háromtagú család történetét elmesélő trilógia létrehozásába fogott. A harmadik felvonás, a "Papnő" című színházi előadás a megcsömörlött színésznőből drámatanárrá lett édesanya kálváriája. Az ábrázolt történet drámaisága ellenére a mű elkészítésének folyamata kooperációs sikertörténet. A darab főszereplői professzionális színészek és színházi tapasztalattal nem rendelkező erdélyi magyar fiatalok voltak. Különböző közösségekből érkeztek: nagyvárosból, árvaházból, cigánytelepről. A Schilling Árpád által rendezett előadást nagy sikerrel mutatta be a Trafó.
A drámaóra
A faluba érkező drámatanár szerepében Sárosdi Lilla új módszerekkel igyekszik megmozgatni a diákokat.

Kategória: 06. Művészet (sorozat)

2011-ben a Krétakör "Krízis" címen egy háromtagú család történetét elmesélő trilógia létrehozásába fogott. A harmadik felvonás, a "Papnő" című színházi előadás a megcsömörlött színésznőből drámatanárrá lett édesanya kálváriája. Az ábrázolt történet drámaisága ellenére a mű elkészítésének folyamata kooperációs sikertörténet. A darab főszereplői professzionális színészek és színházi tapasztalattal nem rendelkező erdélyi magyar fiatalok voltak. Különböző közösségekből érkeztek: nagyvárosból, árvaházból, cigánytelepről. A Schilling Árpád által rendezett előadást nagy sikerrel mutatta be a Trafó.
A pap és a papnő
A drámatanárnő a fiatal papot alakító Bartha Lórándot látja legfőbb ellenfelének. Kettejük drámája abban rejlik, hogy képtelenek elfogdani és megérteni egymás igazságát.

Kategória: 06. Művészet (sorozat)

2011-ben a Krétakör "Krízis" címen egy háromtagú család történetét elmesélő trilógia létrehozásába fogott. A harmadik felvonás, a "Papnő" című színházi előadás a megcsömörlött színésznőből drámatanárrá lett édesanya kálváriája. Az ábrázolt történet drámaisága ellenére a mű elkészítésének folyamata kooperációs sikertörténet. A darab főszereplői professzionális színészek és színházi tapasztalattal nem rendelkező erdélyi magyar fiatalok voltak. Különböző közösségekből érkeztek: nagyvárosból, árvaházból, cigánytelepről. A Schilling Árpád által rendezett előadást nagy sikerrel mutatta be a Trafó.
Látogatás a Nemzetiben
A Magyarországon először járó erdélyi fiatalok a Nemzeti Színházba is ellátogattak Alföldi Róbert hívására. Az igazgató a színházépületben körbekalauzolta, majd vacsorával vendégelte meg őket.

Kategória: 06. Művészet (sorozat)

2011-ben a Krétakör "Krízis" címen egy háromtagú család történetét elmesélő trilógia létrehozásába fogott. A harmadik felvonás, a "Papnő" című színházi előadás a megcsömörlött színésznőből drámatanárrá lett édesanya kálváriája. Az ábrázolt történet drámaisága ellenére a mű elkészítésének folyamata kooperációs sikertörténet. A darab főszereplői professzionális színészek és színházi tapasztalattal nem rendelkező erdélyi magyar fiatalok voltak. Különböző közösségekből érkeztek: nagyvárosból, árvaházból, cigánytelepről. A Schilling Árpád által rendezett előadást nagy sikerrel mutatta be a Trafó.
Premier után
A premier nagy sikere után összeborulás a Trafóban.